از بی قراریت بگو.....

می خوام تو این وبلاگ تمام حرفای نگفته ی دلمو بگم.چیزائی.میخوام خود خودم باشم .پس با نام اونکه منو خودم آفرید شروع میکنم.

از بی قراریت بگو.....

می خوام تو این وبلاگ تمام حرفای نگفته ی دلمو بگم.چیزائی.میخوام خود خودم باشم .پس با نام اونکه منو خودم آفرید شروع میکنم.

*حسرت همیشگی*

حرف های ما هنوز ناتمام  

تا نگاه می کنی 

وقت رفتن است 

باز هم همان حکایت همیشگی ! 

پیش از آنکه با خبر شوی ، 

لحظه ی عزیمت تو ناگزیر میشود 

ای...................... 

ای دریغ و حسرت همیشگی 

ناگهان چقدر زود  ... 

دیر میشود

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ق.ظ http://doayam.blogsky.com

گفت آن الله تو لبیک ماست



آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست.



ترس و عشق تو کمند لطف ماست


زیر هر یا رب تو لبیک هاست.

دوست خوبم سلام
واقعا ممنونم از نظرتون.بازم به این آسمان ابری سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد